سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای لیلی
قالب وبلاگ

گاهی دلم هوای تو را نداشت
گاهی لبم نوای تو را نداشت

سال ها بدون تو

عمری بدون تو

روزی دستم را گرفتی

راه را برایم باز کردی

خودت مرا بردی

آنقدر شیرین مرا به خودت رساندی

آهسته آهسته

قدم قدم

پیاده از نجف

تا حرمت

مرا کشاندی

عاشقت نبودم

عاشقت نیستم

ولی دلم برایت تنگ شده

دستم را بگیر

آهسته آهسته

مرا برسان

به خودت

به حریمت

کرببلا

دستم را بگیر

قدم زنان

دلم هوای کوی تو را دارد

مرا ببر

دلم برای نفس کشیدن در هوای تو

پر می زند

دستم را بگیر

مرا براسان

خدا نکند، رهایم کنی

مرا برسان

کربلا

کرببلا ای کاش من مسافرت بودم
....

 



کلیدواژه ها:
[ چهارشنبه 91/10/13 ] [ 4:54 عصر ] [ بیدار ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : بیدار[131]
نویسندگان وبلاگ :
حُسن یوسف[13]
دختر پشیمون[3]

لینک دوستان
برچسب‌ ها
چادر (17)
عکس (4)
غرب (4)
طنز (3)
شعر (3)
زن (2)
قلم (1)
عسل (1)
غرب (1)
خوب (1)
حیا (1)
رجب (1)
هنر (1)
یس (1)
جستجو در وبلاگ


در این وبلاگ
در کل اینترنت

آمار بازدید
امروز: 2
دیروز: 21
آمار کل: 242762


جستجو در وبلاگ


در این وبلاگ
در کل اینترنت

موسیقی وبلاگ
ایران رمان